vrijdag 1 december 2017

De kiezer heeft gesproken

Woensdagavond 22 november werd de uitslag van de gemeenteraadsverkiezing van de nieuwe gemeente Zevenaar bekend. Ik wil iedereen die zijn stem heeft uitgebracht van harte bedanken. Het opkomstpercentage is helaas blijven steken op zo’n 38 %..

Voor D66 zijn deze verkiezingen niet goed verlopen omdat we van 2 naar 1 zetel zijn gegaan. Met deze zetel zullen we zorgvuldig omgaan en elke dag strijden om het vertrouwen dat 856 mensen in onze partij hebben uitgesproken waar te maken. Ik wil heel graag al deze mensen bedanken voor hun stem. Ook wil ik heel graag, alle partijgenoten en collega’s die zich de afgelopen maanden het vuur uit de sloffen hebben gelopen voor onze campagne hartelijk bedanken.

De komende tijd zal moeilijk zijn omdat we afscheid moeten nemen van enkele fantastische mensen die D66 Zevenaar gemaakt hebben tot de bijzondere partij die het nu is. We zullen onze wonden likken, elkaar steunen en vast ook weer lachen. En gezamenlijk zullen we dan weer nieuwe moed, nieuwe energie en nieuwe inspiratie vinden voor de komende jaren.

Peter Pollmann

Fractievoorzitter D66 Zevenaar